| 
				 
					  
				
					siječanj – prosinac 2014. 
				
					  
				
					  
				
					Program „IPAQ Peta webinari“ provodi se u okviru projekta 
				
					 
					„Afirmativna nastava i inovativno učenje 
					i poučavanje u gimnazijama u okviru 
					Hrvatskog kvalifikacijskog okvira“ 
					 
					Organizaciju webinara i tehničku podršku pruža Aquilonis d.o.o., Zagreb. 
				
					  
				
					  
				
					  
				
					SNIMKE ODRŽANIH WEBINARA: 
				
					  
				
					
						
							| 
								R.br. | 
							
								Naziv | 
							
								Datum održavanja | 
							
								 
									Snimka 
								
									(video stream) 
							 | 
						 
						
							| 
								1. | 
							
								Uvod u Python | 
							
								23-01-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								2. | 
							
								Naredbe grananja i ponavljanja | 
							
								18-02-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								3. | 
							
								String, lista, skup, rječnik i datoteka | 
							
								12-03-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								4. | 
							
								Kornjačina grafika | 
							
								09-04-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								5. | 
							
								Objektno programiranje | 
							
								06-05-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								6. | 
							
								Red, stog, stablo i graf | 
							
								09-06-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								7. | 
							
								Rekurzije kombinatorni algoritmi i kriptografija | 
							
								11-09-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								8. | 
							
								Izrada grafičkog sučelja | 
							
								06-10-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								9. | 
							
								Baze podataka | 
							
								06-11-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
						
							| 
								10. | 
							
								Mrežno programiranje | 
							
								04-12-2014 | 
							
								Snimka | 
						 
					
				 
				
					  
				
					  
			 |