"Oba susreta („Pisci na mreži“ op.u.) održana su kad sam ja imala nastavu ujutro, stoga su se učenici uključivali od kuće, neki sami, a neki su kod kuće okupili društvo. Uključili su se učenici drugih razreda i iskreno su zadovoljni, a i ja jer osjećam da ih suvremena hrvatska književnost počinje sve više zanimati i da sami posežu za knjigama nekih autora i prijavljuju pročitane knjige (preporučuju) cijelom razredu. Jako mi je drago kad to čujem jer shvaćam da su tek drugi razred, a polagano stječu naviku praćenja suvremene hrvatske književnosti (barem neki od njih).
Nekima od njih intrigantna je sama ideja on line susreta, nekima razgovor s piscima (jedan je dečko komentirao da mu je odlično što pisci zaista odgovaraju na pitanja, a ne drže predavanja). Odvojili smo vrijeme i za čitanje ulomaka i komentiranje Ferićevih priča na satu, a i ulomaka iz romana Hotel Zagorje. Baš smo početkom godine u jednom razredu kao izbornu lektiru odabrali Glasom protiv topova, a odlučili smo pridodati i taj roman (nešto je teže nabaviti roman u knjižnicama, neki ga učenici traže već mjesecima, a ja sam zamolila našeg knjižničara da naruči više primjeraka za knjižnicu).
Dakle, izrazito pohvaljujem ideju, trud i realizaciju i hvala Vam što ste nas uključili! Mislim da će projekt u potpunosti ostvariti svoju svrhu i drago mi je što učenici ovako dobivaju potvrdu da je književnost nešto suvremeno, svakodnevno, sveprisutno…
Također, bilo bi odlično ukoliko biste nam mogli najaviti sljedeće pisce (ili sljedećeg pisca) i ranije (ako to dopušta sama organizacija) jer ima onih učenika koji bi se željeli još bolje pripremiti za susret.
U svakom slučaju, i dalje smo s vama na mreži!"
Zlatka Grahovec
"Glas učenika"
23. veljače 2011.
- Saida Deljac: Stavovi učenika o tehnologiji kao pomoći u učenju
- Igor Rukljač: Stavovi učenika nižih razreda osnovne škole o tehnologiji kao pomoći u učenju
-
Sanja Srdelić: Moj online razred - glas učenika
Moderator: Ivana Turčić Prstačić
Cilj: Istražiti mišljenja i stavove učenika o uvjetima i motiviranosti za učenje.
Snimku okruglog stola možete pogledati klikom na link:
Glas učenika
23. veljače 2011., 13:00-15:00h
- održava se u zgradi SRCA (Josipa Marohnića 5) te putem Interneta i servisa Microsoft Office Live Meeting
Cilj:
Istražiti mišljenja i stavove učenika o uvjetima i motiviranosti za učenje.
Uvodničari:
-
Saida Deljac: Stavovi učenika o tehnologiji kao pomoći u učenju
-
Igor Rukljač: Stavovi učenika nižih razreda osnovne škole o tehnologiji kao pomoći u učenju
Moderator: Ivana Turčić Prstačić
Za sudjelovanje putem Interneta dovoljno je kliknuti na:
https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=Glas+ucenika&role=attend&pw=Participant
Možda će biti potrebno upisati i sljedeći podatak prilikom uključivanja:
Meeting ID: Glas ucenika
SAD/Njemačka
“Twitter i snaga osobnih obrazovnih mreža (Personal Learning Network)"
16. veljače 2011.
Zašto pokrenuti osobnu obrazovnu mrežu (PLN)? Kako nam u tome može pomoći Twitter? Twitter i mnoge društvene mreže su mjesta gdje učitelji mogu pronaći odgovore i podršku stručnjaka diljem svijeta. PLN čine ljudi kojima pružamo podršku, pomažemo u profesionalnom razvoju i s kojima dijelimo informacije. Možda smo ih upoznali na konferencijama ili u online okruženju, ali suradnju i komunikaciju nastavljamo korištenjem različitih društvenih mreža. U tom procesu Twitter predstavlja posebno značajan program za učitelje.
Webinar je vodila Shelly Terrell iz Njemačke, a njemu su sudionici mogli naučiti kako izgraditi djelotvornu osobnu obrazovnu mrežu učitelja korištenjem Twittera. Predstavljene su značajke Twittera, saznali smo kako koristiti dobivene informacije, otkrili tko sudjeluje u tim mrežama i koja je svrha stvaranja zajednica učitelja.
Pogledajte video “Why Do We Connect?” u čijem su stvaranju sudjelovali učitelji iz cijelog svijeta http://vimeo.com/10398759
Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:
16.2.2011., 14:00-14:45 (CET)
“Twitter i snaga osobnih obrazovnih mreža (Personal Learning Network)”
prezenterica: Shelly Terrell (SAD/Germany)
Zašto pokrenuti osobnu obrazovnu mrežu (PLN)? Kako nam u tome može pomoći Twitter? Twitter i mnoge društvene mreže su mjesta gdje učitelji mogu pronaći odgovore i podršku stručnjaka diljem svijeta. PLN čine ljudi kojima pružamo podršku, pomažemo u profesionalnom razvoju i s kojima dijelimo informacije. Možda smo ih upoznali na konferencijama ili u online okruženju, ali suradnju i komunikaciju nastavljamo korištenjem različitih društvenih mreža. U tom procesu Twitter predstavlja posebno značajan program za učitelje.
U ovom će webinaru sudionici moći naučiti kako izgraditi djelotvornu osobnu obrazovnu mrežu učitelja korištenjem Twittera. Predstavit ćemo značajke Twittera i naučiti kako koristiti dobivene informacije te otkriti tko sudjeluje u tim mrežama i koja je svrha stvaranja zajednica učitelja.
Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:
Stranica 23 od 29