"Oba susreta („Pisci na mreži“ op.u.) održana su kad sam ja imala nastavu ujutro, stoga su se učenici uključivali od kuće, neki sami, a neki su kod kuće okupili društvo. Uključili su se učenici drugih razreda i iskreno su zadovoljni, a i ja jer osjećam da ih suvremena hrvatska književnost počinje sve više zanimati i da sami posežu za knjigama nekih autora i prijavljuju pročitane knjige (preporučuju) cijelom razredu.  Jako mi je drago kad to čujem jer shvaćam da  su tek drugi razred, a polagano stječu naviku praćenja suvremene hrvatske književnosti (barem neki od njih).
 
Nekima od njih intrigantna je sama ideja on line susreta, nekima razgovor s piscima (jedan je dečko komentirao da mu je odlično što pisci zaista odgovaraju na pitanja, a ne drže predavanja).  Odvojili smo vrijeme i za čitanje ulomaka i komentiranje Ferićevih priča na satu, a i ulomaka iz romana Hotel Zagorje. Baš smo početkom godine u jednom razredu kao izbornu lektiru odabrali Glasom protiv topova, a odlučili smo pridodati i taj roman (nešto je teže nabaviti roman u knjižnicama, neki ga učenici traže već mjesecima, a ja sam zamolila našeg knjižničara da naruči  više primjeraka za knjižnicu).
 
Dakle, izrazito pohvaljujem ideju, trud i realizaciju i hvala Vam što ste nas uključili! Mislim da će projekt u potpunosti ostvariti svoju svrhu i drago mi je što učenici ovako dobivaju potvrdu da je književnost nešto  suvremeno, svakodnevno, sveprisutno…
 
Također, bilo bi odlično ukoliko biste nam mogli najaviti sljedeće pisce (ili sljedećeg pisca) i ranije (ako to dopušta sama organizacija) jer ima onih učenika koji bi se željeli još bolje pripremiti za susret.
 
U svakom slučaju, i dalje smo s vama na mreži!"
 

Zlatka Grahovec

 

 

"Glas učenika"

23. veljače 2011.

  • Saida Deljac: Stavovi učenika o tehnologiji kao pomoći u učenju
  • Igor Rukljač: Stavovi učenika nižih razreda osnovne škole o tehnologiji kao pomoći u učenju
  • Sanja Srdelić: Moj online razred - glas učenika

ModeratorIvana Turčić Prstačić


Cilj: Istražiti mišljenja i stavove učenika o uvjetima i motiviranosti za učenje.


Snimku okruglog stola možete pogledati klikom na link:

https://www.youtube.com/watch?v=HHnXXCaS5sc

Glas učenika
23. veljače 2011., 13:00-15:00h
- održava se u zgradi SRCA (Josipa Marohnića 5)  te putem Interneta i servisa Microsoft Office Live Meeting

Cilj:

Istražiti mišljenja i stavove učenika o uvjetima i motiviranosti za učenje.

Uvodničari:

  • Saida Deljac: Stavovi učenika o tehnologiji kao pomoći u učenju

  • Igor Rukljač: Stavovi učenika nižih razreda osnovne škole o tehnologiji kao pomoći u učenju


Moderator:  Ivana Turčić Prstačić

Za sudjelovanje putem Interneta dovoljno je kliknuti na:

https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=Glas+ucenika&role=attend&pw=Participant
Možda će biti potrebno upisati i sljedeći podatak prilikom uključivanja:
Meeting ID: Glas ucenika

SAD/Njemačka
“Twitter i snaga osobnih obrazovnih mreža (Personal Learning Network)"
16. veljače 2011.

Zašto pokrenuti osobnu obrazovnu mrežu (PLN)? Kako nam u tome može pomoći Twitter? Twitter i mnoge društvene mreže su mjesta gdje učitelji mogu pronaći odgovore i podršku stručnjaka diljem svijeta. PLN čine ljudi kojima pružamo podršku, pomažemo u profesionalnom razvoju i s kojima dijelimo informacije. Možda smo ih upoznali na konferencijama ili u online okruženju, ali suradnju i komunikaciju nastavljamo korištenjem različitih društvenih mreža. U tom procesu Twitter predstavlja posebno značajan program za učitelje.

Webinar je vodila Shelly Terrell iz Njemačke, a njemu su sudionici mogli naučiti kako izgraditi djelotvornu osobnu obrazovnu mrežu učitelja korištenjem Twittera. Predstavljene su značajke Twittera, saznali smo kako koristiti dobivene informacije, otkrili tko sudjeluje u tim mrežama  i koja je svrha stvaranja zajednica učitelja.

 

Pogledajte video “Why Do We Connect?” u čijem su stvaranju sudjelovali učitelji iz cijelog svijeta http://vimeo.com/10398759

 

Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:

https://www.youtube.com/watch?v=mzz0E4vqtK0

16.2.2011., 14:00-14:45 (CET)
“Twitter i snaga osobnih obrazovnih mreža (Personal Learning Network)

prezenterica: Shelly Terrell (SAD/Germany)

 

Zašto pokrenuti osobnu obrazovnu mrežu (PLN)? Kako nam u tome može pomoći Twitter? Twitter i mnoge društvene mreže su mjesta gdje učitelji mogu pronaći odgovore i podršku stručnjaka diljem svijeta. PLN čine ljudi kojima pružamo podršku, pomažemo u profesionalnom razvoju i s kojima dijelimo informacije. Možda smo ih upoznali na konferencijama ili u online okruženju, ali suradnju i komunikaciju nastavljamo korištenjem različitih društvenih mreža. U tom procesu Twitter predstavlja posebno značajan program za učitelje.


U ovom će webinaru sudionici moći naučiti kako izgraditi djelotvornu osobnu obrazovnu mrežu učitelja korištenjem Twittera. Predstavit ćemo značajke Twittera i naučiti kako koristiti dobivene informacije te otkriti tko sudjeluje u tim mrežama  i koja je svrha stvaranja zajednica učitelja.


Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:

https://www.youtube.com/watch?v=mzz0E4vqtK0