SLJEDEĆI WEBINAR:

2.7.2010., 14:00-14:45h (CET)
“Pirates and Social Networking”

prezenter: David Rogers (Velika Britanija)

 

Webinar će govoriti o tome kako se društveni mediji mogu sigurno koristiti s ciljem pružanja bogatijeg obrazovnog iskustva za mlade ljude. Tijekom ovog projekta proučavali smo piratstvo 21. stoljeća u Adenskom zaljevu. Aktivnosti korištene tijekom projekta omogućile su učenicima da istražuju i ispituju svoje vlastite stereotipe piratstva prije nego što su o tome educirali druge putem Facebook-a i Twittera. Ovaj će webinar pokazati na koji se način korištenjem društvenih mreža u školskom okruženju mogu razvijati nove metode učenja 21. stoljeća.
Projekt Pirates and Social Networking britanski je pobjednik Microsoftovog Foruma inovativnih učitelja te je bio jedan od predstavnika Velike Britanije na ovogodišnjeg Innovative Education Forum-a održanom u Berlinu.
 
David Rogers je voditelj nastavnog plana i programa za geografiju u Priory School Specialist Sports College-u smještenom na južnoj obali Engleske. David je ovlašteni geograf i član Kraljevskog geografskog društva te osnivač društva geografa “Geography Collective” (www.geographycollective.co.uk). U akademskoj godini 2009/10 društvo 21st Century Learning Alliance (www.21stcenturylearningalliance.org) dodijelilo mu je priznanje za njegov rad s mladima, primio je nagradu  Kraljevskog geografskog društva za inovativno podučavanje geografije te je britanski pobjednik  Microsoftovog natječaja za inovativno poučavanje (Microsoft Innovative Teaching Award).
 
Da biste se spojili na webinar, učinite sljedeće:
  1. Otvorite https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=United+Kingdom&role=attend u Internet Explorer-u
  2. Kliknite na “Install Live Meeting Client” te nakon instalacije, kliknite na “Join meeting”
  3. Unesite svoje ime, e-mail adresu i tvrtku/ustanovu.
Ne možete se spojiti? Učinite sljedeće:
  1. Kopirajte ovu adresu u web preglednik: https://www.livemeeting.com/cc/mspp/joinž
  2. Unesite sljedeće podatke: Meeting ID: United Kingdom

Armenija
Susanna Galstyan (Armenija): “Logical Rebus”

15. lipnja, 2010

 

 “Ideja za ovaj projekt došla je u trenutku kada je bilo potrebno obrazovati veći broj učenika različitih razina računalnih vještina i znanja. Da bismo to riješili, kreirali smo grupe učenika od kojih je jedan već pokazao određenu razinu računalnih vještina, a drugi nije imao nikakva predznanja. Radeći zajedno učenici su se nadopunjavali i na taj način stjecali nove vještine. Projekt se sastojao od 4 cjeline tijekom kojih su grupe izabirale riječi na armenskom, ruskom i engleskom te od njih kreirali križaljke koristeći računalne programe i internet. Stvorene križaljke prezentirane su razredu putem “smart” ploče te su ocjenjivane prema unaprijed zadanom kriteriju. Cilj projekta je: dati učenicima priliku da uče samostalno, da razumiju i prezentiraju obrađenu temu radeći u malim grupama, potaknuti učenike da donose odluke samostalno te ih naučiti da cijene kako same sebe tako i druge.”
 
Susanna Galstyan diplomirala je 1982. godine na Yerevab State University kao matematičarka. Oduvijek je imala želju prenositi svoje znanje i iskustvo. Trenutno podučava informatiku na Armenskom liceju “Anania Shirakatsy”. Zbog sve veće potrebe moderne generacije za novim komunikacijskim tehnologijama, Susanna organizira i seminare za učitelje na temu primjene informatičke tehnologije u obrazovnim procesima.
 
Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:

https://www.youtube.com/watch?v=FYdrE_lwr0s

SLJEDEĆI WEBINAR:
15.6.2010., 13:15-14:00 (CET)
“Logical Rebus”

autorica: Susanna Galstyan (Armenia)


“Ideja za ovaj projekt došla je u trenutku kada je bilo potrebno obrazovati veći broj učenika različitih razina računalnih vještina i znanja. Da bismo to riješili, kreirali smo grupe učenika od kojih je jedan već pokazao određenu razinu računalnih vještina, a drugi nije imao nikakva predznanja. Radeći zajedno učenici su se nadopunjavali i na taj način stjecali nove vještine. Projekt se sastojao od 4 cjeline tijekom kojih su grupe izabirale riječi na armenskom, ruskom i engleskom te od njih kreirali križaljke koristeći računalne programe i internet. Stvorene križaljke prezentirane su razredu putem “smart” ploče te su ocjenjivane prema unaprijed zadanom kriteriju. Cilj projekta je: dati učenicima priliku da uče samostalno, da razumiju i prezentiraju obrađenu temu radeći u malim grupama, potaknuti učenike da donose odluke samostalno te ih naučiti da cijene kako same sebe tako i druge.”

 

Susanna Galstyan diplomirala je 1982. godine na Yerevab State University kao matematičarka. Oduvijek je imala želju prenositi svoje znanje i iskustvo. Trenutno podučava informatiku na Armenskom liceju “Anania Shirakatsy”. Zbog sve veće potrebe moderne generacije za novim komunikacijskim tehnologijama, Susanna organizira i seminare za učitelje na temu primjene informatičke tehnologije u obrazovnim procesima.
 
Da biste se spojili na webinar, učinite sljedeće:
  1. Otvorite https://www119.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=Logical+rebus&role=attend&pw=Participant u Internet Explorer-u
  2. Kliknite na “Install Live Meeting Client” te nakon instalacije, kliknite na “Join meeting”
  3. Unesite svoje ime, e-mail adresu i tvrtku/ustanovu.
 
Ne možete se spojiti? Učinite sljedeće:
  1. Kopirajte ovu adresu u web preglednik:
    https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join
  2. Unesite sljedeće podatke:
    Meeting ID: Logical rebus
    Entry Code: Participant

Matt McGinley, Kevin O’Neill , Neil Watson  & Ciaran O’Hare (Sjeverna Irska): “Students driving learning forward”
8. lipnja 2010.

 

Webinar “Students driving learning forward” prikazao je kako F1 (Formula 1) i računalne igrice mogu pomoći djeci kod učenja. Učitelji odnosno kreatori projekta pokazali su kako su dječje želje utjecale na planiranje projekta te kako su djeca postala njegova pokretačka snaga. Njihova škola nalazi se u Zapadnom Belfastu, području koje je bilo posebno pogođeno nemirima. Stoga su učitelji smatrali svojom dužnošću angažirati djecu na projektu, posebno dječake s lošijim ocjenama, kako bi spriječili njihovo prerano odustajanje od škole i uključivanje u anti-društvena zbivanja. Bit projekta je korištenje Formule 1 za poticanje učenja kod djece (9-10 godina).
 
Učitelji koji su vodili projekt su Matt McGinley, Kevin O’Neill i Neil Watson, a pomagao im je Ciaran O’Hare, IT stručnjak. Svaki učitelj pridonio je projektu svojim bogatim iskustvom iz određenog područja. Kevin se nedavno vratio iz inovativne napredne škole u Dubaiju u kojoj je radio kao ICT stručnjak. Neil je školski koordinator koji je radio na financijskom aspektu uključivanja lokalnih poduzetnika i članova društva kao partnera na projektu. Matt je pohađao početnički tečaj Formule 1 u osnovnim školama i izuzetno ga zanima F1. Njegova vizija je podizanje razine pismenosti i komunikacijskih vještina kroz pisanje formalnih pisama i e-komunikaciju.
 
Da biste pregledali snimku webinara otvorite sljedeći link:

Europski Forum inovativnih učitelja i nastavnika - ITF 2008

Europski Forum inovativnih učitelja i nastavnika - ITF 2008 održan je u Zagrebu od 6. do 8. ožujka 2008. Forum inovativnih učitelja i nastavnika je međunarodno okupljanje nastavnika koji se ističu inovativnim primjerima uporabe informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi.
 
Forumi inovativnih učitelja i nastavnika održavaju se od 2004. godine u okviru globalnog Microsoftovog programa "Suradnici u učenju" na razini pojedinih kontinenata ili zemljopisnih područja te na globalnoj razini. Program „Suradnici u učenju“ je globalni program suradnje korporacije Microsoft s obrazovnim zajednicama i institucijama te istaknutim nastavnicima i učiteljima u čitavom svijetu, koji se od 2004. godine provodi i u Hrvatskoj.
 
Do sada su ovakvi Forumi u Europi održani u Londonu (2004. godine), Stockholmu (2005 godine), Talinnu (2006. godine) i Parizu (2007. godine). Na svima su sudjelovali i nastavnici iz Republike Hrvatske.
 
Aquilonis je vodio projekt i organizirao Europski Forum inovativnih učitelja i nastavnika - ITF 2008 u Zagrebu.

Potkategorije